CHEEZIER SNACKS!

NAE. SPÖREGNA när man planerat att sitta på balkongen och mysa är INTE okey!!

Så nu sitter man i soffan istället med ett glas kall OBOY (hur längesen var det inte jag drack det?!) och kikar på TVn.
J är iväg och kör crosstävling hela dagen och vart till o med borta under natten så det har inte blivit så mycket sovande för min del.. Hm.
Får passa på att vila nu istället med gott samvete!

Inte träffar jag honom förren jag slutar jobba kl 24.00 ikväll heller! Men det äre värt, är ju ledig tisdag kväll istället.
DÅ blir'e MEGAMYS! Ska ladda till tuuuusen inför resan!!
YEAH!



Ne, nu hittar jag lite ostbågar här med, bäst att käka upp dem innan någon annan kommer och tar dem!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0