PARTY PARTY

FY TUSAN VILKEN rolig kväll vi hade igår på Chappen!!
Världens bästa sällskap och ett dunderparty med alla olika möjliga danser vi kunde komma på, haha!

Var hemma vid 1-snåret, men somnade inte förren halv 3 - 3..
Jag var 100% säker på att jag skulle spy flera gånger hela natten..
Samma visa på jobbet, kändes som att hela magen skulle vändas ut&in!
BLÄ!

MEN!
Som tur väl är så tvingade världens bästa chef, Marie, hem mig vid halv 9
så sedan dess har jag suttit hemma i soffan med täcke runt om mig och svettats och mått illa.
Som tur väl är så har jag inte spytt än. Haha.

Blir förmodligen jobb imon om jag inte blir värre under kvällen!


OCH NEJ!!
Det är inte alkoholen från igår som spökar i magen. Hehe.
Jag drack ENDAST en såndära portionsflaska vitt vin och 2 glas fatcider.
That's it!
(Onej, jag blir inte full på den lilla mängden ;) )

Tror det var något jag åt som jag reagerat på eller så är jag helt enkelt bara magsjuk.

Anyway.
Dethära gottar jag mig med resten av kvällen!



Och vet ni va mer?
Om en vecka vid den här tiden sitter vi fullproppade med mat i oss på planet från Shiphol till JFK!!
2 kommentarer
Postat av: Tina

Hell yeah. Det kan du ge dig på gummsis! - Här ska det flygas flygplan!

2010-05-20 @ 10:44:09
URL: http://punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: Alexandra

att vi ska!! :D

2010-05-20 @ 16:28:10
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0