LOVELY ROADTRIP




HELGEN DEN VART helt fullspäckad! Och jag älskar't! :)

Började i fredags efter jobbet då Johanna med tillhörande mamma Lollan och vovve Sally km och hämtade mig inför resan ner till Halmstad!

Fredagen tillbringade vi i stugan med spel, pizza och ostbågar! :)
OCH! En härlig prommis på stranden blev det med! Okey, kanske inte riktigt så fin strand som bilden, men det luktade saltvatten iaf! :D

Lördagen tillbringade vi först en sväng på stan, middag i stugan och sist men inte minst.. En tripp till Ullared på vägen hem! Helt perfecto!
Hade hur som helst en oerhört trevlig fredag och lördag med dessa brudar!

Lördag kväll vart vi hos mamma min och blev fullproppade av varma mackor.
(J hjälpte även dem med datorn, ovanligt?)
Och söndag vart jag barnvakt åt Kevin, Kellie och lite på ett hörn åt Ida, Max och Hugo med.
De tre sistnämnda behöver ingen barnvakt kanske men lite sällskap fick dem iaf! :D


Som sagt, en fullspäckad men helt underbar helg!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0