FINALLY!

Jag har hittat dem!! Helt perfekta, underbara och precis som jag vill ha dem!!

Alla som känner mig vet att det handlar om...

Isa SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM

..dessa underbara skor jag letat efter såå länge! De jag föll för först kommer från topshop, som verkligen inte finns i lilla Värnamo och de går förmodligen inte att få tag på dem nu heller, dessutom, priset var inte min plånka gjord för!
Dessa snygingar finns på Nelly.com, och de blir alldeles snart mina, för endast 349kr!!


Jag myser!


Dessutom, ljusen från partylite har kommit! Hur glad är jag inte?! Haha, nu blir'e skola för hela slanten, sen droppar jag in på Villervalla och lämnar ljusen till min kära vän Johanna.

Kvällen vet jag inte vad den bjuder på mer än att jag, Jocko, lillebror och hans tjej åker till pappa en svängis!

och by the way.. pappa har skaffat hund! :D

- Later skaters!

3 kommentarer
Postat av: tina

Va! skaffat hund räcker det inte med barnen han skaffar ;) vad är det för ras? Vad heter den? Hona/Hane?

2009-12-11 @ 21:25:18
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: Hanna

Hehe grattis till skorna! :) Visste väl att du skulle hitta dom ! Va kul för din pappa! Du måste lägga ut en bild på hunden!

2009-12-12 @ 09:45:25
URL: http://hannarosen.bloggplatsen.se
Postat av: alexandra

haha, vovven är en julklapp till barnen! Du ska få se på bilden sen tina vad det är för någon! :) Men det är en tik!



Hanna: Jaa!! Jag är överlycklig för skorna! :D

2009-12-13 @ 10:52:08
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0