FORTFARANDE TIDIGT!

Alltså, det är verkligen fortfarande tidigt att stiga upp kl 06.00 när man inte somnar förren kl 01.00..

Inget att göra åt saken, bara att bita ihop!

Uppdatering om gårdagens bravader:
Jag uppsökte sjukan i sällskap av Hanna och sa bestämt att antibiotikan SELEXID är inget för mig, jag behöver starkare grejer!
Så efter mycket om och men med tjafs om läkare som inte var på plats så skickade de ett recept till apoteket, så det var bara för mig att gå och hämta ut!
Kalaset gick på hela 56.50kr, vilket var ganska billigt enligt mig, hade nästan trott att det skulle bli en dyrare historia!
Ska tillägga att de tabletter jag fick ska jag ta 3 om dagen i 5 dagar. Har tagit 3 redan, har inte hjälpt ett dugg... Därav den tidiga uppstigningen!

Jag tänkte dessutom vara duktig igår och åka ut till min lilla mamma och hämta alla väldoftande ljus som jag och Johanna har beställt, men när jag är vid bygdegården får jag tag på mamma som glatt säger att hon är i Värnamo och att ljusen var på villovägar.
Så det var bara att vända mot stan igen och möta upp henne där istället!

Såå, Johanna! Ljusen kommer i dina händer såfort jag hämtat dem! :D


kommer du ihåg doften Johanna? :)


Nehe, om man skulle ta och ta sig i kragen och skriva klart arbetet som jag tagit på mig till skolan?

Efter det blir det en tupplur som jag gjort mig väldigt välförtjänt av!

-Later skaters!
2 kommentarer
Postat av: JOHANNA

HAHA klart jag kommer ihåg doften - jag LÄNGTAR! :D

2009-12-09 @ 09:23:21
URL: http://elinjohannaweronicha.blogg.se/
Postat av: alexandra

köpte du den polkadoften? :D

2009-12-10 @ 10:34:34
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0