GUD!

..Va fort tiden går!

Idag är det fjärde advent!
Moster med familj har kommit hem från amerikat och hela tjocka släkten (tre familjer + mormor och morfar) samals hemma hos den andra mostern i Vaggeryd för en ypperligt trevlig middag!
Mmm, det blir grillad oxfilé! Japp, grillad vare, de drar igång grillen utomhus i -10 och massa snö! Men gott blir'e!

I fredags vart det ingen vanlig dag för då vart det A L E X A N D R A S födelsedag! :D
Mycket härligt och trevligt sällskap, hela tjejligan var hemma hos mig på middagbjudning!

Kvällen innan var mamma och Co. hemma och firade mig, även det mycket trevligt!
Sist men inte minst, igårlördag, var pappa hemma hos mig på fika och firade!
På kvällen blidde det även julklappsöppning och glögg med tjejorna! Myspys!


Ett urval av vad jag fått av alla underbara människor!

Födelsedagspresenter:
- Symaskin!! av mamma och Mathias
-
Parfym Hugo Boss Intense av Ros-Mari (J's mamma)
- Fotografering på Model Lab i Göteborg av J
-
Halsband och en flaksa champange av J's pappa
- Tomas Sabo halsband av mormor och morfar
- Halsband med örhängen av pappa och Evelina
- Superfin pastaslev av Sandraoch Mirnes
- Arrangemang med ljus och godis av Hanna D
-
Klänning, ögonskuggor, eyeliner, efterlängtade armband och 5 olika presentkort på kicks, H&M, MQ, Lagerhaus och Åhléns av Hanna R, Martina och Johanna
- Chokladask av Mia
- Blommor av Lillebror Robin, Moster Catrine, mamma, mormor och morfar och Sandra och Mirnes
-
Pengar av Gamlamormor och Walle

Julklappar:
- Spelet Catch
- Bok Läppstiftsdjungeln
- Bok Paris Hilton
- Chokladask
Av Johanna
- Viva la vida supermånga ögonskuggor
- Lila armband
Av Hanna

Ett stort tack till alla som firat mig och tack alla för alla fina presenter! Är såå nöjd! :)


Ne, nu ska jag göra lite skolarbete innan det bär av till Vaggeryd.

- Later!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0