HEMSKT DÅLIGT.

Hemskt dålig uppdatering, jag vet.. Förlåtförlåtförlåtförlåt!!!

Ne, kanske ska summera lite smått vad som hänt i mitt liv.

- Jag har shoppat än en gång i mitt kära Ullis! (Ullared, såklart!!)
- Det har känts som att jag har ett stort hål i bröstet på mig så jag knappt kunde andas, ännu mindre röra överdelen av kroppen.
- Jag blev tvunget skickad av min chef till en HOMEOPAT, tror jag det hette. :P Tydligen står jag för mycket på mitt högra ben så det har blivit lite upptryckt så nu är det en aning kortare än vänster. Jag hade sne rygg till och med. (Kan förklara alla mina ryggproblem tros? Tror fortfarande att det är något med kotorna. Det strålar liksom ner i höfterna..) I alla fall, han tryckte, vred, masserade och knäckte lite allt möjligt på mig.

Och nu till det pinsamma ögoblick som inträffade.. Jag åkte som sagt på chefens beställning till "undersökningen" och då hade jag såklart jobbkläder på. Jag hade dessutom inte vanliga trosisar på mig så när han bad mig ta av mig så jag endast hade trosor och BH på mig så blidde det bara lite pinsamt!!!! Men jag klarade mig helskinnad därifrån!

Ikväll blire julpyssel hos Johanna, super!! Alltid kul när det händer något! Efter det blev jag ombedd av Evelina att komma ut till henne och göra henne sällskap ikväll! Pappa skulle spela någonstans så då hoppar jag in som sällskap!
Tedrickande kanske? Haha!

Har gjort klart intervjun idag och den är inlämnad så nu är det bara några frågor kvar att svara på i instuderingsuppgifterna. Men dem tar jag imon!

NU, blire städning!

-Later skaters!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0