VINTERLAND

Fortfarande lika härligt vitt ute när man vaknar på morgonen! Och idag ryktades det ju om att det skulle bliännu mer snö! Mysigt!

Ska slå in de sista julklapparna idag tänkte jag, och desutom fixa de sista julklapparna som jag ska göra själv. ;)
Kommer inte upp på bild förren efter jul, då alla fått sina julklappar. Finns en stor risk att de som ska få julklapparna kikar in här och tjuvtittar annars!

Förresten..
Hittat en sjukt mysig hemsida på nätet med massor av fina saker man kan beställa hem!
Ni som känner mig vet att jag blir alldelels knäsvag av sådana saker. Myser!

Ni kommer till hemsidan här.


Nehe, om man skulle ta och laga lite spagetti och köttfärssås idag?

Hm, skulle behöva springa en snabbis på stan med. Ingen frivillig som vill följa med? Annars tvingar jag ner någon! Hehe.

Nu blir'e att stå i köket en liten stund!

Hoppla!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0