ALL DENNA KURSLITTERATUR

Det borde helt enkelt vara TOTALT förbjudet att ta så mycket betalt av alla fattiga studenter för all kurslitteratur, som man måste ha! Ååh, blir kinkig för att det är så dyrt!
Beställde nyss 2 av de 5 böcker man ska ha under de kurserna jag ska läsa nu.. DAM DAM DAM! Det är;
Externredovisning 1
och
Organisation och ledarskap 1

Fy väre!

Nej! Nu vill ni såklart veta vad jag gjort under gårdagen och idag!  :)

Igår efter introduktionen i skolan på nya kursen fick jag och Jocko ett infall att åka till Ullared! Vet vad ni tänker, whaat? Jocko till Ullared??, men jo, så var det! Och jag kan avslöja att det var han som handlade mest. ;)

Anledningen till att vi skulle åka från början var för att när jag var där sist så köpte jag röda julgardiner, men så ångrade jag mig med den färgen och man har ju som sagt var bara 30 dagar på sig att byta så vi tog med oss gardinerna och shoppade upp de som vi fick tillbaka + lite till! Det var skoj! Och vet ni vad det roligaste är? Jag ska snart dit igen! ;) Haha, och då tar jag upp jakten på de gardinerna jag ville ha egentligen! :)

Detta fick jag med mig hem!

* Kosta Boda, 8st snapsglas + 2st ölglas - födelsedagspresent till mormor
* Tre-pack Calvin Kleinstrumpor - julklapp till J's mamma
*
Ett par lila Calvin Kleinstrumpor - mig själv
* Tvättvante till mina fälgar
* Diskmedel
* Ram
* Noppbortagare
* "Ringklocka"

Sen blev det en julklapp till mamma med, men den väljar jag att inte visa upp här. ;)








På stan idag så kollade jag runt lite och hittade;

* En blå stickad tröja, H&M
*
Två halsband (ett av dem på rea!) + armband, H&M






NU, blir'e jobbet!
3 kommentarer
Postat av: JOHANNA

Jösses, snacka om shopping! ;)

2009-11-10 @ 18:38:49
URL: http://elinjohannaweronicha.blogg.se/
Postat av: Sandra

vilken mysig kofta, perfekt nu när det är kyligt ute.. :)

2009-11-10 @ 22:29:50
URL: http://sandraheijel.bloggplatsen.se/
Postat av: alexandra

Johanna! Haha, det var ju näästan bara presenter ju? ;) Riktig shopping blir'e i Ullared nästa gång!



Sandra, Det är riktigt mysig faktiskt! Älskar stickat! :D

2009-11-11 @ 15:01:40
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0