BEKLAGAR!

Jag beklagar djupt för min sena uppdatering. Hehe. Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag verkligen inte har hunnit.

Jag ska börja med att tacka min älskade mormor för en härlig 60årsfest i lördags! Supermysigt! :)

Jag lovade ju en bild på min outfit för kvällen och här är den!


Det nya halsbandet från H&M åkte på!



Lovade ju även att tala om hur filmen jag såg var också! Tittade ju på I love you Beth Cooper.
Överlag var den rolig, men jag har helt klart sett mycket roligare filmer!

Om jag skulle ta tag i allt som ska bli klart kanske..
Idag så ska jag;

- försöka skriva klart instuderingsfrågorna i kursen Organsiation och ledarskap
- egentligen kolla på föreläsningar i både Externredovisning och Organisation och ledarskap
- kolla igenom och sortera alla papper inom skolan
- kolla upp när jag behöver byta tider i på jobbet för att det ska passa skolan
- sortera och sätta in papper såsom räkningar i pärmen
- duscha och fixa till mig så jag blir myssnygg
- åka på mammas ljusparty med min härliga Johanna!

Kan stolt säga att jag redan gjort mer än hälften av de instuderingsfrågor jag skulle göra och dessutom har jag registrerat de brev jag fick under förra veckan på swex. Jaa, för er som inte vet så får jag packet/brev hemskickade för att kolla så att posten sköter sin leverans. ;)

Phuf.. får nog sätta igång nu om jag ska hinna med något. Loovar att uppdatera så fort jag kommer hem!
So long babes!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0