dessa kompletteringar

Sitter och försöker mig på kompletteringen i marknadsföring som ska vara inne senast den 9e. Usch och fy säger jag bara! Haha.

Alltså, jag måste bara tala om hur förbaskat trött jag var imorse, (inatt), när jag kom till jobbet. Jag skojar inte när jag säger att jag höll på och somna ståendes.. Haha, kunderna trodde säkert jag var skelögd eller nåt för jag kände själv hur de for åt alla håll och kanter när jag skulle se någon i ögonen.

Vart meningen att jag skulle följa med och göra J sällskap i Jönköping i eftermiddag/kväll. Stackarn hade obligatoriskt seminarium mellan 18.00 - 18.45, innan dess skulle han in på IKEA och köpa tavelhyllor till sin mamma. Och vem om nån älskar IKEA? ;)
Kände dock inte för att gå omkring själv på A6 medan han var i skolan. Så då var det bättre att vara hemma!

Nehe, kanske ska återvända till kompletteringen nu, så jag blir klar nån gång. Haha.

Vad händer ikväll måntro? Förslag, någon?

Pssst! Tack för en supermysig sconeskväll igår tjejer! Ni är guld värda!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0