EN JOBBIG DAG..

Dagen började "tidigt" och jobbigt då det var redovisning imorse. Senare bar det iväg hem för att kurera sig mot värken i armen.

Hittills här hemma så har jag fördelat upp alla mina papper från skola, jobb och räkningar så nu ligger det papper överallt känns de som. Haha.

Ska gå till jobbet idag eftersom min bil är i Bor! J hämtar mig sen när jag slutat, så är väl någon gång efter halv 1 ikväll.. Ussch, kommer bli en lång kväll.

Min älskade pappa kommer förbi jobbet en sväng med och ska visa upp Armadillos nya skiva för min chef, Marie.
Meningen är att vi ska sälja den hos oss! :) Heja heja! Den kostar endast 100 svenska riksdaler så kom och köp!! :)



Nu ska jag fixa mig för kvällen sen blir'e promenix till jobbet..

- Later skaters!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0