FARS DAG!

Och så var det fars dag! Idag ska vi fira alla våra pappor och tacka dem för att de finns!
Själv så ska jag fira genom att flänga runt till J's far, min far och slutligen min morfar! :)
Mormor skulle bjuda på mat också, mums! Det är den bästa maten i hela världen!

Hur ska NI fira fars dag? :)


Måste säga att fotosessionen blev intensiv men skitskoj igår! Har precis kollat igenom bilderna också! :)
Haha, riktigt roligt! Ett litet smakprov(ni kommer såklart få se mer sen!) :



Här ser ni hur vackert Johanna sminkade mig med! :)


Efter fotograferingen gick jag och Hanna till Harrys såklart och kollade på min älskade pappa när han spelade!
Dunderbra var dem! Det tyckte förmodligen alla tanter och gubbar som stod och vickade på rumpan också! HAHA!

Ne, nu blir J snart less på att jag inte är klar.. Han vill åka till den underbara maten som väntar. ;)
4 kommentarer
Postat av: Hanna

2009-11-08 @ 14:35:29
URL: http://hanna.rosen.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Oj, min komentar kom inte med. Men skriver den igen. :P

Mjo det var mycket trevligt igår. Din pappa var förvånat BRA! :) Hinner du kanske färga mitt hår?



Färgtips: Jag tycker du ska ha brunt och beige och en klick färg. Kanske lila? Orange?



Puss och kram! <3

2009-11-08 @ 14:37:23
URL: http://hanna.rosen.bloggplatsen.se
Postat av: alexandra

haha, blev ju nästan lite besviken när jag såg att det egentligen bara var 1 kommentar! :( :)



Mjo, han är BÄST min kära far! :)



Ang. håret.. IMON?? :D

2009-11-08 @ 20:56:55
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är finast i hela världen baby!

2009-11-08 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0