HIMLA JOBBIGA SKOLA...

Nyss hemkommen från skolan, jaa klockan är lite över 16.00, jag vet, och jag är helt slut! Hade möte med min grupp idag vid 9.00. Inge vidare tid att gå upp till tycker jag. Haha, hade gärna sovit lite till!
Vid 10-tiden hade vi extralektion i externredovisning av Anders. Alltså egentligen inte en lärare utan han är bara en väldigt snäll person som tar sig tid att hjälpa oss! Var hemma en snabbis på lunch efter den lilla lektionen sedan direkt tillbaka till skolan för att ha seminarium..
Och så får jag ju inte GLÖMMA att vi hade ett TILL gruppmöte efter seminariet..

Så nu är jag helt slut och ska alldeles strax bege mig till jobbet.

Slutar kl 24.00 inatt så kom och hälsa på mig!! :)
Under kvällen, om det blir lungt vill säga, vilket jag tror i och med att det är två dagar innan löning, så ska jag skriva lite instuderingsfrågor dessutom till skolan..
Usch och blä vad mycket det är att göra. :( Hinner ju knappt med att andas!

Måste bara säga tack för en dundertrevlig helg! Har fått ganska mycket gjort och samtidigt fått vila upp mig inför en ny vecka!

Nu ni läsare så ska ni få tala om för mig vad NI brukar ha som ett måste att köpa med sig hem från Ullared??
Kom igen, kommentera för guds skull!!

- later!
3 kommentarer
Postat av: Hanna

Hårspray och rakblad, köper jag alltid!

2009-11-23 @ 17:21:45
URL: http://hannarosen.bloggplatsen.se
Postat av: tina

Hårspray är number 1 & på andra plats kommer trosor. Sen brukar jag oftast köpa en skiva :D

2009-11-24 @ 02:04:38
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

haha, okeey, hårspray är ju i topp ser jag. ;) Får se vad jag lyckas få med mig!

2009-11-24 @ 12:05:02
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0