I VÄNTANS TIDER

Jahapp, då går man i väntans tider nu då... Och då menar jag såklart inte i väntan på bebis (som för övrigt en HEL DEL önskar att man gjorde?!) utan på att Johanna ska bestämma sig för vilken tid hon är klar för fotografering!
Det har vart en himla massa tider.. Först fick jag höra kl 13.00, sen vart det kl 15.00 och helt plötsligt vart det 17.00! Så nu har jag väntat hemma hos Hanna för att vi skulle var på G nu, vilket egentligen vart helt onödigt eftersom jag kunde ha städat och fixat lite där hemma då det visar sig att jag inte behövt va här förren 17.00..!

J's morbror med fru kommer till ner till lilla Värnamo idag så ska träffa dem en stund med. När beror på när de kommer fram såklart och det är ingen som vet när de gör det än!

OBS!! Fick nyss nya uppgifter om när de kan anlända! Som det ser ut nu är det ca mellan kl 15.00 och 16.00!!
Såå Johanna, då behöver du inte stressa till Hanna sen, då alla kan vara med på fotosesssionen om det inte börjar exakt på pricken kl 17! :D

Jag är verkligen på G att fixa håret på modellerna sen. ;)

Åhh!
Det får jag inte glömma heller! Min kära far tillika pappa och hans superband spelar på HARRYS ikäll!! :D Så alla glad kom och titta. Det ska iaf jag och Hanna göra! :)
De är på scen mellan 21.30 - 22.30!

Nu blir'e godispartaj hos Hanna resten av dagen!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0