PHU!

Det har varit fart och fläkt här idag vill jag lova! Sitter nu äntligen hemma i min älskade soffa med tända ljus och har precis tittat på ensam mamma söker.

Finns det något mysigare än tända ljus?? NEJ! skulle inte tro det! Det är verkligen det mysigaste som finns tycker jag! :)

Om dagen..
Jcokos pappa blev glad för de lotter han fick, och han vann hela 40kr på dem!
Hemma hos mormor och morfar hade min moster Catrine kommit också med den nya bebisen! Såå himla söt!
Efter många olika namnförslag så har de kommit fram till att han ska heta Elias. Ett jättefint namn om ni frågar mig!

Till morfar hade jag med mig en paket after eight och en NOSTALGIA. Mycket uppskattat!

Och nu till den spektakulära maten som serverades! DAM DAM DAM.
Det blev inget mindre än älgkött med potatis och sås! Mums! Det var faktiskt inte så dumt! :)
Men min mormor är också mästare på att laga till kött. Ska nog fråga fall jag får gå en snabbkurs hos henne!

Efter Stockaryd åkte vi direkt till Bredaryd och MIN pappa! :) Åhh, gud så söt Kelli är! Hon är så närvarande redan, fastän hon bara är 3 månader gammal! Ett riktigt litet charmtroll!!
I brist på inspiriation gav jag honom "bara" en paket after eight och två trisslotter. Och han vann lite han med, hela 50 kr blev det!

Guud, va sugen jag är på röd paprika.. Det får jag se till att inhandla imon!

Jag ser helt galen ut på bilden men av någon anledning gillar jag den starkt! :)
Va säger ni om att ha den som "profilbild" här på bloggen??

1 kommentarer
Postat av: Sandra

vilka fina bilder ni har tagit :) jag vågar knappt ge bort trisslotter till någon, om de inte delar vinsten såklart ;) haha.. ses imorgon! pusss

2009-11-08 @ 23:18:04
URL: http://sandraheijel.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0