SVINIS!!

Idag har vart en mysig dag tycker jag. Först var det i och för sig många tröttsamma timmar på jobbet, men Johanna vet hur hon ska pigga upp mig! Det blidde fika för fulla muggar! Tuusen tack för biljetten älskade vän!
Som sagt så var det idag som svinissprutan skulle ta's, och följande hände..

Eftersom Johanna tillhör vårdcentralen på sjukhuset så skulle hon dit och ta den (jag tillhör som sagt var vråens vårdcentral eftersom jag bor i området city/karlsdal ). När jag har slutat och vart hemma och bytt om så får jag veta att Martins pappa har fixat så de två kunde ta den in privacy. Hehe, så jag kollade alltså på medan de blev stuckna av den nedrans nålen..
Jag var senare och tog min spruta tillsammans med Emelie och Robin på vråen. :) Stackars lilla flicka. Jag lovade att hålla henne i handen och sedan hörde man bara ett litet "Aj!! Buhuuuuuu!" Haha, stackars Mimmi, men hon fick i alla fall ett klistermärke efteråt så hon var nöjd ändå!

Efter att jag och Johanna vart på sjukan så följde jag med henne och handlade, för hennes mamma Lollan, fyller år idag! Grattis Lollan! :D

Sedan var det bara att vänta in mamma som skulle köra in Robin och Emelie till Värnamo, så vi två flickor åkte till vråens parkering och tjötade medan jag väntade! :)
Tack såå hemskt mycket för sällskapet idag Johanna! Du är ovärdelig!

Hemma i lägenheten väntade Jocko på att jag skulle komma hem och när jag väl kom innanför dörren så tvingade jag ut honom på en liten promenix! :)
Destinationen var Statoil för att hyra film och när vi väl var framme så ringde helt otippat mamma och styvpappa Mathias och sa till mig på skarpen att stanna där.
Hmm, tänkte jag och sen kom de inrullande med Jeepen för att låna lyften och ta hjälp av Jocko, för det var nämligen som så att det hade smällt till i bilen precis när de kommit tillbaka in till Värnamo för att handla.
Vi konstaterade att det förmodligen var ett hjullager som hade gått sönder så nu kan jag avslöja att jag inte har någon bil, på ett liitet tag. Jag är nämligen en snäll dotter så de fick låna min bil medan de skulle lämna in sin på lagning. :)
Men lite tråkigt måste jag erkänna det är när ens lilla älskling inte står tryggt på parkeringen och väntar. :(

Förhoppningsvis får jag massa bensin i tanken med eftersom de ska använda bilen fram och tillbaka till stan några gånger och som tack hoppas jag de häller i några extra liter för att de fick låna den. Haha!

 

Ne, nu blir Jocko snart less på mitt bloggande så nu blir'e filmtajm resten av kvällen!

Förresten Johanna!
Kollade på vårt favvoprogram innan! Vi får göra det till standard att kolla på det och ha tjejkvällar på lördagar tycker jag!

- Imon, redovisning...

2 kommentarer
Postat av: JOHANNA

HAHA jag kollade på det hemma med martin , mamma och pappa med men ingen sjunger till programmet lika bra som du och jag!! :D

2009-11-20 @ 16:47:55
URL: http://elinjohannaweronicha.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha! klart ingen gör de så bra som vi! ;D

2009-11-21 @ 01:01:56
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0