ULLARED!

Lite sent ute men för er som gillar serien Ullared, och såklart äver för er som inte gör det, så gå in på kanal5.se och se på senaste avsnittet! Hehe, min kära lillebror har satt Bor på kartan!

Nu till dagen.
Sov alldeles för länge idag, skulle gärna ha sovit ännu längre dock men kände att jag inte kan sova bort hela dagen!
Ställde klockan på 8 idag för att jag skulle få något gjort, men sen bestämde jag att vid 10 kan jag stiga upp. Trodde jag! När klockan blev 10 masade jag mig upp till toan och där konstaterade jag att mitt huvud höll på att sprängas!
Så det var bara att traska tillbaka till sängen igen.
J skulle ta tåget till Jönköping vid 12 så då kände jag, trots sprängt huvud, att jag var tvungen att stiga upp!

Så nu kan jag bara konstatera att, trots att jag steg upp sent idag, har jag fått en hel del gjort!

- slagit in julklapp till mamma
- slingat håret på hanna
- duschat
- dammsugit
- lagat mat
- fixat fram telenr till vårdcentralen (ska ringa så snart jag hinner med bara)

Och nu undrar ni säkert, vad ska hon göra på vårdcetralen??, jo, ni som umgås med mig regelbundet vet att jag brukar knäcka min rygg. Och det gör jag för att jag har så otroligt ont i den.
Nu har dte börjat göra nästan olidligt ont i den det senaste. Och säg inte till mig att börja träna, byta skor, smörja mig med zon osv, för inget av det hjälper!
Och snälla säg inte att jag ska ta en värktablett mot det heller, för varför ska jag ta en tablett som hjälper i 4timmar för att få tillbaka smärtan igen? Nej, det blir en doktor på det! Lite rädd att det kan vara de små diskarna som sitter melllan kotorna i svanken..

Förresten! igår på jobbet packade jag upp en massa CDskivor, och jag älskar verkligen Robbie Williams, och när jag skulle sätta på prislappar igår så var jag tvungen att sätta den över huvudet på honom! :'(
Tänk på det alla som gör skivomslag, sätt aldrig det ni vill ska synas längst upp i höger hörn, för där sätter alla ALLTID prislapparna!


Som ni ser gjorde jag mitt yttersta för att INTE sätta lappen över huvudet på honom!



Hanna blir snygg! :)



Nu, jobb som vanligt!
2 kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, blir snygg? är jag inte alltid det? ;) jag kollade på klippet. haha! Vilk FULA glasögon! Puss

2009-11-11 @ 18:33:21
URL: http://hanna.rosen.bloggplatsen.se
Postat av: alexandra

Okey hanna, jag hade fel! det ska stå; "Hanna blir snyggare"! ;)

jooo, tack, han skyller på att det var hans tjejs glasögon :P

2009-11-13 @ 11:02:52
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0