UPPDATERING + SNABBIS = UPPIS!

Stängde igår så blir ju lätt att man är uppe med tuppen när man ska vara på skolan kl 9.00. Haha!

Hinner egentligen inte skriva men en lite "uppis" ville jag hinna med innan jag drar iväg och tjänar pengar!

Började som sagt i skolan 9.00 i morse, sedan bar det av till Vero Moda för inlämning av intervjufrågor. Det gick super så nu inväntar vi endast svar! :)

Hem kommer jag också, inte dåligt det, och hemma dammsugar jag och trixar lite innan jag sätter mig med instuderingsfrågor! Pfhu.. Har fortfarande tonvis med saker att fixa!! Men men, det får bli imon för nu väntar jobbet!!

Förresten! Jag lade bud på boken i externredovisningen igår.. Och jag vann den!! Tjohoo! För endast 180 spänn kommer den hem i min brevlåda snarast! (ska tilläggas att den kostar 459kr ny!!)




Kom och besök mig på jobbet vettja! Får massa nya skoj filmisar idag!

- Later skaters!
2 kommentarer
Postat av: Sandra

du får säga till när du vill kopiera lösningsboken ;) pösss

2009-11-24 @ 16:24:47
URL: http://sandraheijel.bloggplatsen.se/
Postat av: alexandra

HAHA! Oo ja! Det ska jag banne mig göra!;)

2009-11-25 @ 08:32:57
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0