VI SER DET SNÖAR..

..det vad väl roligt, hurra! Årets första snö, den kom, den lyste upp och den försvann. Så kul var det med det. Haha!

Som vanligt jobb i morse, J kom senare på eftermiddagen för att skifta däck på alla släp. Och vi vet ju alla vad (iallafall vi fyra tjejer) tycker om killar i arbetsbyxor?? HETT! ;)






Jocko i full färd med däcken!



Ne, ska ner en sväng till macken nu och snacka skit med Efwa, senare kanske
ett stopp hos Hanna om jag hinner. :)
Avslutar förmodligen kvällen med sista Johan Falk-filmen. Härligt!

Jag vill ha förlsag på färgskala jag ska ha på bloggen... So shoot!


2 kommentarer
Postat av: Tina

Du har rätt alex!, vi 4 är crazy i arbetsbyxor. tack för hjälpen att komma på nästa "finns inget snyggare än" :D

2009-11-06 @ 09:59:45
URL: http://punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

det är HETT! :D hehe, det är ett bra "inget snyggare än" tycker jag! ;)

2009-11-07 @ 13:25:18
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0