blommor+vinter=SANT!

Skola idag, semunaruim med redovisning. Gick la sådär.. Bättre än väntat iaf. För att fira tog jag och Hanna en tripp till McD! Gott vare, men inget nyttigt blev det där inte!

Åkte upp till Jocko i garaget en sväng, han fixar och trixat med sin nya cross. Så nöjd han är! :) Han ska köra lite träning senare ikväll så får hoppas att det går bra för honom och att han inte ramlar! :O
Efter en sväng hos honom tog jag tag i mitt kära hem och tog mig till blomsterlandet för att inhandla lite fina vinterblommor att ha på balkongen min i vinter!
Har inte hunnit plantera klart ännu, men ska lägga upp en bild när det är klart! Ska även passa på att städa undan lite, få up tavelhylln, flytta spegeln och plocka in ren tvätt. :) Har en del att göra klart innan han kommer hem med andra ord!

Jobb imon, börjar kl 06.00. Usch..
Måste bara berätta lite snabbt.. När jag öppnade sist, det vill säga igår, så tyckte jag minsann det såg annorlunda ut på macken.. Konstigt parkerade bilar, Maries bil var där, dörren till lagret var öppen m.m.. När jag kommer fram till dörren sitter det en liten lapp där Marie har skrivit att hon redan är där. Hmm, tänkte jag, vad har jag gjort nu??
MEN, det var inte riktigt jag som gjort något. Det hade vart INBROTT!! Tjuvarna hade tänkt ta all vår tobak i en av våra hyrbilar men misslyckats då det fanns vittnen som sett dem ta sig in mitt i natten.. Det allra läskigaste är att de klippt alla kablar till larm, siren och all kommunikation ut från macken så de hade gott om tid på sig där inne. Tur var det att det var folk vakna så sent mitt i natten..

HUH! Läskigt säger jag bara! Stackars Marie, hade suttit på macken ända sedan hon kom dit vid halv 3 tiden på natten och väntade till jag kom vid 6..  Hoppas att det inte upprepar sig till imon.. :(


Ne, nu bli're blommorna!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bara så du vet, så finns jag för dig. Ring när som helst så kommer jag. Tack för att du kom till jobbet och berättade.. Älskar dig M.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0