förbaskat kallt!!!

Åhh, brrr va kallt det är ute! Vet att jag är känslig på den punkten, men så är det! :)

Har precis kommit hem efter en lååång dag på jobbet. Började 6.00 idag och skulle slutat 15.00, men kom inte ifrån kassan förren halv fyra. Därefter hade jag ju lovat mig själv att jag skulle tvätta fälgarna, eftersom jag ska byta till vinterdäck idag.. Såå, när jag väl börjat med fälgarna så kände jag att jag lika gärna kunde tvätta hela bilen :P

Haha, så nu sitter jag här hemma, klockan är 17.43, äntligen klar! :)

Händer ikväll då?? Något förslag, någon? :)

19.30 ska jag vara i Bor för att byta däcken som sagt, men innan och efter är jag öppen för förslag!

Jocko har föreläsning ikväll så han är inte heller hemma, stackarn..
Borde vara strängt förbjudet att ha föreläsning från 15.00 till 18.30!

Eller vad tycker ni??

2 kommentarer
Postat av: anna

hihi ja du fryser lätt det vet jag allt:) hoppas allt är bra!! kramar

2009-10-24 @ 22:37:25
Postat av: alexandra

åååh va roligt att höra från dig gumman!! saknar dig så! :( Måste komma upp till dig i götet, och det mycket snart!! <3

2009-11-02 @ 22:14:28
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0