jobb, jobb, skola, jobb..

Oj, oj oj.. Dålig uppdatering känner jag! Lördgaskvällen tillbringade jag på jobbet, slutade kl 24.00.
Söta Hanna kom och höll mig sällskap till jag stängde! Sweet! :)

Samma veva imorse med.. Började dagen med jobb från 9 till 15, sedan direkt hem för sista mötet innan inlämningen med TS-gruppen. Höll på i nästan 2 timmar! :O

Imorgon bitti blir'e skolan kl 10.00 för möte med marknadsföringsgruppen, sedan återigen jobb mellan 17.00 och 24.00! Pfuh.. Man vill ju kunna uträtta lite ärenden innan dagen är slut!

När jag kom hem satt min Jocko och "falkenbergjocke" och spelade ps3.. Så söta så! Vi fortsatte eftermiddagen med att hyra film, chaplinpizza (mums!), chips å godis. Så nu sitter jag här framför TVn och smälter allt onyttigt och väntar på att kvällen ska ta slut. :)


Ne, imon ska jag ta tag i mig själv och fota min fina balkong som jag lovade för några dagar sedan..

NU, bli're ännu mer TV!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det finns inte i min värld.. Jag sitter utanför min bubbla och tittar på, känns det som.. Det finns absolut ingenting jag kan göra.. Varför? Snälla säg varför..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0