måndag.

Igår vart det fullt upp så hann inte skriva något inlägg! Sorrry!

Jag jobbade mellan 9.00-16.00, tänkte överraska jocko när han kom hem från Ronneby med att jag redan vart och jobbat så han kunde ha migför sig själv hela kvällen.. Blev dock inte så lyckad överraskning eftersom han kom hem ungefär när jag slutade jobba istället för vid 20.00, som han sagt från början! :O
I vilket fall som helst så hade jag lovat Hanna och Tina att vara med dem efter jobbet så jag åkte bara en snabbis hem till Jocko för att säga hej, få en bamsekram och byta om.

Hemma hos Hanna väntade jag en liten stund medan hon städade upp lite kläder, samtidigt kom hon på att hon var väldigt sugen på julmust, så efter lite städande så drog vi till kvantum där hon inhandlade julmust. :)
Inne på kvantum träffade vi även på Tina, som hade inhandlat TACOS?! ;) Hehe, min tacos gjorde att hon blev sugen på mer! Och då ska tilläggas att hon inte tycker om tacos! :O Vi bestämde iaf att hon skulle höra av sig när hon hade ätit klart.

Efter det drog jag och Hanna genom driven på McD och inhandlade varm choklad och sedan hem till mig! Dit kom Tina senare och sedan även Jocko när han hade vart hos sin mamma och hos Emil. :)

Phu, det var en lång dag, lång men super! :)

Så till idag.. Idag är det alltså måndag, inget fint väder idag inte, det regnar en massa.. blä. Är i alla fall helt ledig idag! :) Jocko är i skolan och kommer hem ca halv 2, då ska jag åka till Figy och hämta min lillebror och sedan dra med honom till Jack&Jones, han skulle köpa en tröja eller nåt tror jag. :) Och jag ska passa på att köpa ett par nya strumpbyxor. Är en massa hål i mina gamla :P Haha. Efter vi vart på stan så ska vi åka hem till mig och vänta på att pappa med familj kommer. För kl 16.30 ska vi FOTOGRAFERAS hos studiofotograferna. :) Ska bli skoj!

Ska bli kul att träffa lilla Kellie och Kevin med. :) De är ju för söta!

Får se vad dagen bjuder på mer. Nu blire städning och kanske till och med kanelbullebak?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0