oj, oj, oj..

Men Guud vilken dålig uppdatering! Vart en himla stress igår innan tjejerna kom på kvällen.

Först vart det jobb mellan 8.00-17.00, lillasyster Ida var med mig på jobbet idag, alltid roligt att träffa henne! :) Efter det var det meningen att jag skulle åkt ut till Åminne och gått på Julmässan med Mamma, Emelie, Mormor och Morfar. Men. När jag ringde mamma hade de nästan gått klart och skulle hem till Bor för smörgåstårta.(!!) Alla som känner mig vet hur svag jag är för detta smörgåsfenomen. ;) Så, jag åkte till kvantum, inhandlade lite dricka för kvällen, sedan gick färden till Bor.

Väl hemma stimmade jag runt och tände ljus, fixade matbordet och till sist, mig själv. Hanna och Tina kom under tiden jag sprang runt här hemma.. Hehe, kaos.
Supertrevligt att så många kom! Hade jättekul!

Usch, när alla åkt hem igår vart jag helt själv igen.. Saknar dig, min Jocko. Bara en hemsk ensam natt kvar..
Vet att det kommer gå superbra för dig J, står bakom dig i allt!

Och så kommer vi till idag. Idag jobbade jag, igen, mellan 8-15. Inte så länge men hade hellre sovit några timmar till. :) Ikväll kommer förmodligen Johanna och Martin hit en sväng för att hålla mig sällskap. Trevligt!
Såg att Hanna och Tina inte skulle åka till Halmstad längre(?) så sa till dem att de superdupergärna får komma hit om de vill!

Får se vad kvällen bjuder på helt enkelt!
2 kommentarer
Postat av: Hanna Rosén

Tack för en underbar kväll!!

2009-10-17 @ 18:47:52
URL: http://rockabillydream.wordpress.com
Postat av: alexandra

Taack desamma! :)

2009-10-19 @ 11:55:20
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0