popcorn i soffan

Ljusen är tända, filten är virad om mig, J sitter bredvid.. Kan en fredagkväll bli mysigare?

Ikväll är'e Idol, lite kul faktiskt! :) De är himla duktiga kan jag minsann säga!
Gillar dock inte Camilla, tyckte att det fanns mer att hämta hos någon av de andra som fått en andra chans till finalen..

Idag vart det jobb mellan 06.00-15.00, möte med TS-gruppen direkt efter det. Stressade hem för Mamma och syster Emelie skulle komma hit och fika i samma veva.
När Mamma sedan åkt hem drog jag och J en sväng till hans kära mamma för att hämta lite av hans crosskläder och intyg till hans antagning nästa helg.

Nee, nu sitter Jocko här i soffan och har nästan ätit upp alla popcorn, så det är nog dax för mig att bli lite social igen..



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan inte fatta? Helt obegripligt för att jag någonsin ska förstå.. Vill bara spola tillbaka för att låta bli att höra det. Känner hur magen bara vill vända sig utochin..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0