seminarium och jönköping!

Dagen startade ju nästan bra.. Seminarium kl 8.15 i morse.. Sån himla tur hade vi, vi slapp redovisa vårt arbete! :D Haha, mitt och Sandras hjärta gick säkert i 300 när han sa de grupper som skulle redovisa.

Vet dock inte hur det gick för Hanna och hennes grupp? Fick aldrig något svar på mitt sms..

Hur som helst åkte jag hem när redovisningen var över och såg att J fortfarande låg och sov, så väckte honom på ett inte sååå värst snällt sätt. Haha!
När han väl hasat sig upp ur sängen så fick vi et ryck och åkte upp till Jönköping en svängis! :)

Där blev det Mediamarkt, Biltema, Ikea och A6 för hela slanten!
J som tänker så mycket på alla småfåglar som inte får nån mat nu på vintern köpte en massa talgbollar och en hållare till som han kan hänga ut på balkongen. Så omtänksam! :)

Jag själv hittade inte en, utan till och med två julklappar när jag var iväg! Här börjar man i tid! ;)
Har man många att köpa till så får man börja i oktober. Hehe.

Jobb imon bitti dårå, börjar 6.00 så det blir sängen tidigt ikväll!


Nu avslutar jag kvällen med min dagliga dos av TV-tittande. :)
2 kommentarer
Postat av: Sandra

vilken tur att vi slapp redovisa!! haha, mitt hjärta slog verkligen fort där ett tag :D haha

2009-10-23 @ 11:37:41
Postat av: alexandra

haha, skojar du eller :P nu har vi bara den där förbaskade tentan kvar! :(

2009-10-23 @ 17:18:42
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0