sen blev det helt plötsligt fredag!

Förlåtförlåtförlåt för denna glesa uppdatering! Ska försöka mig till åtminstone ETT inlägg varje dag har jag lovat mig. Attans.. Jaja, får la se det som en utmaning att förbättra hos mig själv! :)

Igår vart det jobb, utblidning och TV-tittande... Vart på utblidning om hur man kan marknadsföra sig själv och kunna prata på ett, så fint kallat, "attraktivt" sätt. :) Himla spännade faktiskt måste jag säga!

Nog om det. Idag jobbade jag med.. Ovanligt.. Haha. Jocko har tänkt vi ska på bio ikväll, på Bröllopsfotografen, i Jönköping. Så förmodligen spenderas kvällen där. :)

Ne, nu har jag betalat alla räkningar och ska bege mig en sväng till Hanna så bli're förmodligen mcd/burgerking/max.. :D

Pusshejs!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas allt är bra nu.. Du kan komma till mig när du vill!
2 kommentarer
Postat av: Sandra

nu du har jag börjat, eller ska försöka iaf :D haha

puss o kram

2009-10-27 @ 15:51:02
URL: http://sandraheijel.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna Rosén

Du är lite dålg på att uppdatera gumman. ;) <3

2009-10-28 @ 08:57:15
URL: http://rockabillydream.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0