vackert väder!

Finns det något härligare än att få vakna upp av att solens strålar letar sig in i sovrummet på morgonen?
Det är i alla fall det jag vaknade av i morse! Älska'rt!

På jobbet igår var det dött som öken! Om det inte vore för alla CDskivor och nya filmer som skulle packas upp så hade jag inte haft någonting att göra.. För se om det blir likadant ikväll?

Till helgen är J iväg på uttagning i Ronneby, han åker redan på fredag och kommer inte hem förren på söndag kväll. :( Ni kan ju ana hur mycket jag kommer sakna honom!
MEN, för att inte tänka på att han är borta så tänkte jag anordna lite tjejmiddag på fredag!
Tina är på än så länge, har jag för mig? Och om jag inte minns helt fel så var även Johanna med på att tillbringa kvällen här? Så nu väntar jag bara på svar från Hanna! Kanske Mia kan komma med??

Funderar att gå ner till stan en sväng och köpa mig ett solaruimkort så jag kan få lite fin färg på huden. ;)
Får se hur det blir med den saken..

Nu, städa!
1 kommentarer
Postat av: JOHANNA

Jag kommer. :)

2009-10-15 @ 13:15:12
URL: http://elinjohannaweronicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0