A WHOLE LOT OF SHOPPING

MINA FYND DE NÄRMSTA 2 dagarna har bestått av dessa finfina saker;



(Klicka på bilderna!!)

Denna snygga stickade oversizetröjan fyndade jag på Lindex igår för ynka 149 pix!
Passade på att matcha med lacktights och mina alldeles underbara ankelheels..





Hua, va tjusig denna är alltså!
Skitfin bikini jag kollat på ett tag på Lindex för 99:- per del.
Är egentligen inget big fan när det kommer till knytsnören på varken överdelen eller underdelen.
Men hur jäkla fin som helst på!
Den är av lite grövre tyg för att ge en siluette av jeansmaterial..

NAJS!





Pastellrosa solisar och ett armband i EXAKT samma fina rosa färg! :)
Solisarna kommer från KappAhls barnavdelning
(49,90:-) och armbandet kommer från Lindex (49,50:-).


HAPPY SHOPPING! Javisst! :)





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0