HELLU WORLD

HELLU VÄRLDEN! Efter en (än så länge) fullspäckad helg så har jag hittat ett andhål precis innan jag beger mig hem till Hanna för att, eh, få något..? Fattar inte riktigt vad deet är för bus hon håller på med den dära Hannisen men det får vi se senare vad det blir!

Är'e bara jag som lider av extrema munsår i munnen stundvis..? Nu har jag ett på vänster sida på tungan(!), ett i kinden på höger sida och TVÅ stycken fram inne i underläppen.. Ni kan ju lätt förstå att jag har det lite knivigt med att prata?!
Haha. Ännu värre har det vart med all påskmat som jag tryckt i mig. Kunde inte ens äta mina tomatisar som jag älskar såå!

Ne, nu kör vi gärnet en påskafton som denna! Hang out time väntar alldeles strax!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0