MOORE!

HAHA. Vadå missvisande rubrik. För alla som tror att jag ska skriva om herrmagasinet MOORE, kan sluta läsa nu. Hehe.

Skulle bara visa att jag ju nästan glömde visa det allra viktigaste!

DAGENS SHOPPING JUE!


Mina älskade vita sneakers..

Åkte till Stadium idag för att utnyttja mitt presentkort på 200:- jag hade där.
Hade redan planerat att köpa dessa skor eftersom mina gamla är sönder och dessa kostar ju 199:-.
Så passande så!

MEN.
Fick en trevlig chock när jag kom till kassan då man fick 10% rabatt idag och dessutom visade det sig att jag hade en innestående bonus på 46:- någonting så jag gav ynka 133 pix för mina älsklingar! :)

Höhö.
Nu ska jag fortsätta leta goe musik till min BIL!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0