NIGHTY NIGHTY

DAGEN BÖRJADE MED EN rejäl sovmorgon efter en hel veckas tidig uppstigning.
Ja, att stiga upp kl 5 varje morgon tar på krafterna..!
Och i och med att jag jobbade extra igår istället för att vara ledig så har det känts som att det vart lördag hela dagen idag. Jobbigt! Det betyder att jag jobbar imorgon kväll igen, redan. Men det funkar rätt bra ändå tycker jag! :)


För tillfället sitter jag i nattakläder och inväntar sängposition med J men det tar nog en liten stund till för jag har bestämt att vi ska myysa lite först..! Höhö.




Nighty nighty alla fina!
2 kommentarer
Postat av: Tina

Hahah! du nattkläder Du menar naken! Höhö. Mys på ni bara era bumbibjörnar! Kramar&pussar från TinaFina

2010-04-12 @ 01:08:46
URL: http://punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: Alexandra

hehe, jo hade faktiskt nattakläder på, minimala shorts och ett linne! :D Men det har jag ju bara på innan jag lägger mig.. ;)



pussss! <3

2010-04-12 @ 11:57:26
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0