SLEEPYHEAD

HADE RIKTIGT SKÖN SOVMORGON IDAG, förutom de som skriver sms till mig mitt i natta (kändes det som, men klockan var nog snarare 10, hehe).

Har hunnit plocka iordning i sovrum och kök och känner att det kanske är dags att dra sig till kvantum och panta burkar snart? :)

J är iväg på crossbanan, dock skulle han inte köra idag utan endast sköta transpondrerna! Ni vet, dem som man har på hojjen som skickar signaler till en dator så man vet vilken plats man ligger på? Hehe.

Hm, mja sen kanske man skulle rensa i garderoben någon gång snart med så man blir några kronor rikare? Låter som en bra idé, men väntar nog med det tills imorgon!



Bara för att det är roligare med en bild i ett inlägg och för att ni är mina ögonstenar!

Och för att Emelie vart så ledsen igår för att hon inte fick följa med mig hem och sova över.
Aaw, haha.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0