THIS IS HOW I ROLL



EN ONSDAGSKVÄLL SOM DENNA. Finns det något lämpligare att göra än att lägga pussel på 1000 bitar? :)
Nee, just därför blidde det så!

Har lovat min styvfar att lägga ihop några stycken som han kan hänga på väggen sedan så det var bäst att sätta igång om jag skulle bli klar någon gång kände jag.

Funderade en del på dagens löpsedel idag på jobbet..
Ni vet, om allt huxflux med Prinsessan Madeleine och Jonas Bergström.

Hur mycket tror ni om vad som står om det i tidningarna?
Tror ni att han vart otrogen som Tora sa? Tror ni att Madeleine bestömmer sig för att dumpa (skithögen) Jonas?

Tell me, I wan't to know!


Update: är det bara utanför mitt fönster snöflingorna är stora som tennisbollar?? I sure hope so..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0