ALMOST THERE!

NU NI, ÄR JAG näästan helt klar med bloggens utseende. Som ni märkte så uppdaterade bloggen "sig själv" lite magiskt under natten, så de förändringar jag gjort nu kommer la säkert inte förren imon då? Haha.

Nu är det bara headen kvar att göra! :)

Har idag hunnit skicka iväg mina skor också som blev sålda för mycket mer än vad jag trodde! Härligt med extra fickpengar!
Dessutom! Var på VOLVO och kollade om de kunde byta den lampan som det är kondens i. (Om det nu stavas så?) Haha. De skulle byta en relfex på min lilla bil med men de hade såklart tagit hem fel reflex så får ta det nästa gång jag ska dit! Min stackars lilla bil.. Den ser så naken ut utan den lilla reflexen som saknas där bak. Haha! :)





JUST NU:

* Beundrar mina naglar som jag lyckats sluta bita på. (för denna gången)

* Funderar på om jag ska rensa ut min garderob och sälja lite mer prylar? Hmm.

* Förbereder mig på en filmkväll med J. Nya BECK-filmen står högst på listan!!

* Tittar på Lyxfällan medan jag väntar på att J ska komma hem från träningen :)




Nu ska jag tjäna lite pengar genom att registrera lite reklam!

- Later babes!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0