DÅ VAR DET BARA ATT TA NYA TAG IGEN

PRECIIIIS HEMKOMMEN FRÅN ett ca 45 minuter långt besök hos sjukgymnasten!
Tydligen var jag på gränsen till överböjlig. HAHA! Enligt uttalandet så har jag troligtvis så ont i ryggen för att jag är så vig!
Dessutom sa hon att för att jag är så vig så måste jag ha starkare muskler för att kunna hålla upp mage och rygg! Pyttsan också.

Så om 2 veckor ska jag dit igen och utforma ett träningspass som är anpassat på så vis att jag tränar upp rygg och magmusklerna.
Gött att hon gör ett träningspass som jag ska köra på hemma!

Så nu är det bara att ställa in sig på att skaffa magrutor för hälsans skull då! ;)


Förresten. Igår var en hejdundrande dag med massa spring och fel och knasigheter.
Men.
Vi tar nya tag idag!

Snart så ska jag nog förmodligen hjälpa Hanna med att dela ut CV'n så hon får ett jobb snart!!
Money money money.
- We're gonna need them girls!



-Och innan jag drar, RESAN ÄR HÄRMED OFFICIELLT BOKAD!! Nu är det bara betalningen kvar. Hehe..



New York 08/09

Vad säger ni? Vi tar varsin eller??

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0