I F**KING HATE HSB

BLIR SÅ FÖRBASKAT FÖRBANNAD på min hyresvärd, HSB. Anledningen? Jo, den här:

På innergården vid min hyresrätt har vi en gång som slingrar sig till en trappa som leder ner till min bil... Och den IDIOTEN, rent ut sagt, som SKA skotta gångarna här nere skottar IGEN HELA GÅNGEN ner till trappan?!

Va fasen är det för fel på männskan?? Tror han att man har två meter långa ben så man kan GÅ över vallarna eller?? Ringde HSBjouren igår och klagade, men ingen som gjort ett smack fortfarande!!
Om ingen gjort något imon så jäklar!! Då får dem med mig att göra....


Till något helt annat! Efter att jag väckt Hanna kl. 13.30(!!), så drog vi iväg en snabbis till stora staden Jönköping för att hämta Hannas telefon! Lite hemhandlat blev det för mig med! :D

T-shirt - Lindex 199:-

Concealer - Kicks 119:-

Bomullspads - Kicks 22:-


- Nu, film med min fina sambo! <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0