I LIKE A PLACE CALLED HOME

TÄNK ATT MAN KAN HA SÅN FÖRKÄRLEK TILL SIN BIL? Det låter helt sjukt men när jag åkte ut till Mor i Bor innan så passade jag på att ha lite kvalitétid med min bil! Passade på att köra in den helt enkelt eftersom jag inte använt den på nästan 2 veckor. Och vet ni vad jag kom fram till?

Jag ÄLSKAR verkligen min bil, jag vill aldrig ha någon annan bil eller ens låna någon annans bil!
Så himla underbar alltså!

Okey,
ni behöver ju inte ta det så jätteallvarligt nu då eftersom jag förmodligen
kommer hitta en finare/snyggare/skönare bil i framtiden. Och jag är INTE kräsen med vilka bilar jag kör,
alltid roligt att testa nya, men min är ändå alltid bäst. Haha! Så, slutsats? Jo, vad är det man säger?
"Borta bra men hemma bäst", det stämmer verkligen in på mig och MIN bil! <3






Love at first sight!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0