IN CASE OF EMERGENCY

JO, DET VAR JU sagt att det blir smörgåstårta, melodifestival och filmkväll hemma hos mig på lördag! Det gillar jag skarpt!

Absolut inga planer som ändras på den punkten! (Dessutom blir det killfritt! Som om de skulle vilja se melodifestivalen ändå, ELLER INTE! Haha.)


MEN! Eftersom jag kör ut min kära sambo på lördag, så ger han igen och kör ut mig på fredag.. Attans att det ska vara lika på den punkten.. Hehe.
Har redan bokat upp med Hanna så jag slipper sitta i trappuppgången helt ensam en hel fredagskväll medans en hel drös killar kollar på hockey..

Någon mer som vill ut på hittepåäventyr med mig och Hanna denna fredag?? :)

Nu ska jag gå och duscha, sen blir det bums in i sängen för en goood natts sömn!



- Förresten, fick fetinglönen denna månaden, det firar vi med lunch på Burger King imorn med Hanna och Tina! :) Me like a lot!
2 kommentarer
Postat av: tina

jag hänger gärna på, på fredag. :) jag fick sådär 8 laxar!

2010-02-25 @ 10:09:53
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

Härligt!! :D Jag fick sådär 10 laxar mer än dig! ;)

2010-02-25 @ 15:24:17
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0