LAST FEBRUARY WEEKEND

TILLBRINGAR HELGEN MED VÄNNER, vänner och åter vänner. Det vart Jönköping igår, lördag, med Tina! Fortsatte med tjejkväll gjord av smörgåstårta, vin och melodifestivalen. VERY NAJS!

Denna söndag har jag i alla fall spenderat på jobbet mellan 9-15, därefter bar det av direkt hem där J och Emelie väntade glatt på mig! Yees, ni hörde rätt. J vart barnvakt åt Emelie en stund medan jag var på jobbet. Sweet huh?

I ALLA FALL, när jag kom hem blev det av att skicka iväg en massa grejer som jag sålt på tradera.com så jag och Emelie tog bilen för att posta paketen! Efter det pantade vi en massa flaskor och burkar och handlade oss mat för pengarna! :)

En helt ok dag tycker jag! Älskar kvalitétid med mina syskon!



NU, sitter jag halvseg i soffan och glor på TV.

- OOH förresten! Alldeles snart visar jag upp mitt senaste tillskott i garderoben! Back in a minute!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0