NAILS NAILS NAILS

FÖRSÖKER FÅ MINA NAGLAR ATT växa mer. Vet inte om jag lyckas då jag sitter och pillar på dem hela tiden. Haha.
En liiten bit har de kommit i alla fall! Gött!

Alldeles snart kommer jag följa med min mor och syster till sjukhuset. Där ska jag vakta Emelie så hon inte hittar på något bus! (Vilket hon annars brukar vara väldigt duktig på)
Får väl hålla henne i schack med en fikastund! :)


Förresten! Har lagt ut ytterligare två par skor på tradera, så kom igen och buda nu!!

Åh, en sak till, har kört på mittbena i helgen, ni ska få se en bild på detta så småningom. Tror banne mig jag kör på det idag med! Om det är någon som är nyfiken och inte kan vänta med att se resultatet så finns jag ikväll på jobbet, det vill säga Statoil, mellan 17.00 och 24.00!

Kom och hälsa på ändå vetja, det är ju sportlovsvecka denna veckan så det lär vara en del ungar som springer runt och hyr film och köper godis. :) Gör mig sällskap!!

Nu ska jag äta min varma koppen med smak av fruktsoppa! Mumma!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0