NEW ITEMS

SÅ, NOW I'M BACK ON TRACK och ska visa de nyaste tillskotten i min garderob. De har dock inte landat hemma hos mig än då jag NÄSTAN alltid beställer kläder på Internet, vilket jag även gjort denna gång. :)
Hittar alltid snyggare kläder på nätet, och jag kan säga som såhär att jag har ALDRIG skickat tillbaka pga fel storlek! Jag är helt enkelt en fenomenal Internetshopper! :)



Liknande jacka Kenza har, denna kostar 399:- och finns att köpa på H&M.
Kenzas däremot kostar närmre 2000:- och den finns bland annat på Nelly.com.
Jag måste vara ekonomisk av mig så jag väljer den billiga varianten!
It will soon be mine!






Denna jeansskjorta har jag även den klickat hem från H&M, endast 99:-! Katshing!
Kommer hem i brevlådan om någon vecka! :)




Detta!
Däremot är en drömoutfit då jag inte tycker det finns något snyggare än skinny jeans,
uppkavlade med vita tygsneakers.. Mm!
Skjortan hade jag INTE heller tackat nej till!
(Alltihop finns på H&M!)
Känner att sommar och vårkänslorna börjar krypa sig fram när jag tittar på denna bilden..!


OKEY HANNA, du kommer döda mig nu för att jag visar dig den igen,
men var tvungen att lägga ut bilden för den var SÅ dig! :)


Är inte detta Hannastyle så säg??
SK*TSÖT!
3 kommentarer
Postat av: Hanna

supersnygg jacka du köpt! Nästa gång jag är i jönköping kommer den andra jackan att bli min, om jag inte beställer den innan förståss! Jag kan inte döda någon jag älskar! <3

2010-02-28 @ 22:00:04
URL: http://hannarosen.bloggplatsen.se
Postat av: tina

Jeansjackan är love-ly ;P kommper passa dig som f*n. Jag ville med ha något som e "tina-style"

2010-02-28 @ 22:51:25
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

Ooh, en utmaning Tina! Jag ska nog rota fram något som är TINASTYLE! ;)

Och ja! Visst var den snygg på med?? :D



Hanna: AAw, söt! Jag kan följa med dig på din jakt på din nya älskling! :)

2010-03-01 @ 11:03:45
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0