HAPPY VALENTINES DAY

URSÄKTA FÖR VÄLDIGT DÅLIG uppdatering, har vart mycket de senaste dagarna.. Mycket som ska fixas och trixas med, många obligatoriska uppgifter med mera..

Men nu är jag fit for fight igen! :)

Angående lördagens melodifestival måste jag bara visa denna heta video! Gosh, höll på att sätta hjärtat i halsen när MUMSMåns skule tala om vem som gått direkt till finalen..






Är han het eller vad när det regnar ner på honom?!



Och! På tal om att det är alla hjärtans dag idag, så kan jag ju visa vad min fina sambo gav mig respektive vad han fick av mig! :)



Denna fina STORA tekopp fylld med godis fick jag av J.
(måste bara säga att J hade valt ut hjärtat med texten helt själv! Haha, så söt!)





Denna t-shirt fick han av mig! :)


Nu ska jag lägga in lite annonser på tradera och bli lite rikare! :)

- Later skaters!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0