PROMENIX

IDAG KÄNNER JAG ATT jag vart duktig som gått hela dagen. :) Tillhör verkligen inte vanligheten att jag går fram och tillbaka till stan kan jag säga. Men duktigt var det!

Under min promenix hann Johanna tatuera sig, vilken för övrigt blev jättebra!, gå upp till Hanna och konstatera att vi var hungriga och följa Hanna till stationen där hon skulle med tåget till Kalmar. Slutdestination är dock Gotland men Kalmar var första stoppet!

Hoppas du har det bra på tåget gumman! Du klarar ju det här galant! :)


Nu sitter jag och slötittar på TVn innan jag ska fixa mig innan jag beger mig till jobbet! Besök mig ikväll vetja!!

Och älskade lilla Tina, krya nu på dig efter en så omtumlande dag! Säg bara till om det är något du behöver! Aläks fixar, deal aight?!


- Nu, SÄLJA mer på tradera!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0