SÅ HIMLA RÄTT!

JAG KAN INTE ANNAT ÄN HÅLLA med Tina (vet inte om Hanna sa det med?) om att jag fasen jobbar hela tiden!?
Herregud, känns som att jag alltid jobbar. Men men! Det blir ju pengar av det iaf!
Sen har jag ju ett av världens roligaste jobb också! :) Det underlättar! Haha.

Som ni kanske förstår så är jag precis hemkommen från jobbet och sitter i mina fina jobbkläder här hemma i soffan och varvar ner inför sängen.




Förresten! Såg att mina auktioner som ligger ute på tradera har gått upp ordentligt nu! Nu är det bud på alla mina skor. Härligt! Om nån är intresserad, så går auktionerna ut imorgon kväll! :) Buda lugnt!

- Sängen väntar, och jag är inte trött för fem öre. Kanske ett avsnitt av outsiders innan John Blund kallar?
2 kommentarer
Postat av: tina

skitsnygg blogg!

2010-02-09 @ 19:03:41
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

nja, är verkligen inte klar med den än :P

2010-02-09 @ 19:20:49
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0