SELLING MY THINGS

EFTERSOM JAG TAGIT efter Hanna med att sälja massa av min gamla kurslitteratur på Tradera så har jag fått mersmak så just nu sitter jag och lägger ut lite olika skor som jag aldrig använt och skor som jag bara använt någon gång. Skynda att fynda vetja!


Efter mycket flamsande på stan idag så hittade jag hela 2 grejer!
Även idag mycket nöjd med mina inköp! :)

Övre bilden: Halsband från Lindex 99:-
Nedre bilden: Armband från Lindex 39,90:-

 

Känns megalustigt, är aldrig ledig en måndagkväll och en tisdag förmiddag annars. Hmm, men härligt! Får "sovmorgon" imon med då! :)

- By the way, fick ett mindre trevligt samtal från sjukan imorse. Onsdag kl 8.00 hittar ni mig hos sjukgymnasten!

 

- Good night, sleep tihgt!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0