SICKEN DEBATT!

TYDLIGEN ÄR DET MÅNGA SOM är upprörda över en video på youtube.com där tre småtjejer dansar.

Visst , jag förstår att det inte är normalt att kunna dansa så för att vara, aa hur gamla de nu kan va, 7 år kanske.
Men jag tycker verkligen INTE att de dansar som strippor!! (Som många nämner i disskutionen)

Herregud, de små flickorna har ju förmodligen kollat på videor när tjejer i min ålder (dvs 20) har dansat och tagit efter dem sedan?! Och de hade ju aldrig lärt sig att dansa så om de inte tyckte det vart varken kul eller jobbigt, eller hur?

Jag tycker i alla fall att de är grymma på att dansa. Over and out!





Vad tycker ni??
Jag diggar henne i grönt mest, hon går in i det som fasen! Klampar runt som en jag vet inte vad. Haha!

2 kommentarer
Postat av: tina

sjukt duktiga! jag hade velat shacka så!

2010-02-24 @ 16:49:24
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

jaag med! hahaha! shakeit shake shake it!

2010-02-24 @ 17:08:19
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0