SUMMER IN THE BIG APPLE

HAR CHECKAT RUNT lite för att få inspiration inför vår och USA-resan, och detta är vad jag vill bära då!
Tänk bara, en varm sommardag, på New Yorks varma gator, man hör taxi och andra bilar tuta och köra lite dovt från de trafikerade gatorna.. Hmm, underbart!

Så här vill jag se ut då!



NAJS!! This is soo my style..
Tänk er de vita bekväma sneakersen istället får klackar till de biega chinosen matchat med den vita skjortan med puffarmar och istället för kedjan som halsband som på bilden så tar jag på mig flera pärlahalsband i nyanser av puderrosa och vitt! Mmm..

 


Eller detta!
Denna heta längre top med inslag av dragkedjor som volanger matchat med lacklegginsen och de otroligt snygga MC-bootsen på fötterna! Mina nitarmband åker också förstås på till denna outfit!

 


Hmm, eller detta??
Denna spetsklänning är något utöver det vanliga, helt stunning!
Antingen har man den bara som den är till bruna ben och ankelbootsen, som jag fortfarande inte fått tag på någonstans i hela sveriges internetshoppar?!, eller så kör man på det lite tyngre stuket och matchar med MC-bootsen om man så vill!
På lite kallare dagar kör jag även med lacklegginsen till!
Redigt snyggt alltså!!


Funderar på att ha detta som flygoutfit när resan bär av.. Ska bara se till att hitta något liknande av ovanstående skor till med. Någon som har ett par liknande ankelboots och vill sälja??
Orginalet, som jag vart ute efter sjuukt länge, kommer från Topshop från början!

 


Nu är det vääldigt sent och jag tror minsann jag ska fixa mig inför sängdax nu..

- Imorgon är det en ny dag och med den kommer nya tag! :) Goe natt hörrni!
1 kommentarer
Postat av: Jocke

Köp allt :) älskar dig <3

2010-02-22 @ 01:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0