YEEES!

NU NI! SKA NI FÅ HÖRA PÅ rediga grejer..

Jag kan stolt presentera att jag precis blivit ägare till ett par alldeles perfekta, underbara och helt oroligt snygga par skor! :) Gissa vilka?






Ooh, yes, it's mine!


Nu saknas bara en liknande sådan här i garderoben!



En transparant längre skjorta. Denna från VILA finns på nelly.se för 299:-!
Dock vill jag att min ska gå lite längre ner där fram, det gör den där bak, fast det syns inte på bilden..
Tänk till ett par lackleggins och mina nya platåer, hottie!


Imorn bär det av till jobbet igen! Härligt att tjäna pengar! Kl 06.00 öppnar jag min servicestation, så välkomna!

Ooh, psst! Nu känner man igen mig på stan igen, jag har ju äntligen fått tillbaka MIN bil! ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0